DANE TECHNICZNE
PARAMETRY MOCY ZNAMIONOWEJ (Angle Drive) | |||||||||
PRZEŁOŻENIE | REKREACJA / PLEASURE | KOMERCJA / COMMERCIAL | ROBOCZE / HEAVY DUTY | ||||||
kW | BHP | kW | BHP | kW | BHP | ||||
1.09/1.459:1 | 7,17 | 9,62 | 5,68 | 7,62 | 5,39 | 7,23 | |||
1.935/2.565:1 | 7,07 | 9,48 | 5,68 | 7,62 | 5,39 | 7,23 | |||
2.904:1 | 5,96 | 8,00 | 5,60 | 7,51 | 5,24 | 7,02 | |||
PARAMETRY MOCY ZNAMIONOWEJ (In-Line, Offset) | |||||||||
PRZEŁOŻENIE | REKREACJA / PLEASURE | KOMERCJA / COMMERCIAL | ROBOCZE / HEAVY DUTY | ||||||
kW | BHP | kW | BHP | kW | BHP | ||||
1.09/1.459:1 | 7,85 | 10,52 | 6,07 | 8,13 | 5,86 | 7,85 | |||
1.935/2.565:1 | 7,07 | 9,48 | 5,86 | 7,85 | 5,55 | 7,43 | |||
2.904/3.952:1 | 5,96 | 8,00 | 5,60 | 7,50 | 5,24 | 7,02 | |||
Maksymalna prędkość pracy: czasowa 4500 obr/min, stała 4000 obr/min | |||||||||
Informacja: pomiarów dokonano na kole zamachowym silnika | |||||||||
PRZYBLIŻONA WAGA I POJEMNOŚĆ UKŁADU OLEJU | |||||||||
Model | waga | pojemność | |||||||
PRM 750D | 72 kg | 2,5 l | |||||||
PRM 750D4 | 80 kg | 3,5 l | |||||||
PRM 750A | 90 kg | 3,0 l |
Przekładnia PRM750 została zbudowana z przeznaczeniem zarówno do żeglugi rekreacyjnej jak i komercyjnej. Zastosowanie dwóch bliźniaczych wałów oraz osobnych hydraulicznych sprzęgieł (bezobsługowych) dla biegu „w przód” i „wstecz” pozwala na podanie pełnej mocy bez względu na przełożenie.
Aby zapewnić jak największy wybór przekładni do jak największej ilości jednostek model PRM750 oferowany jest w trzech wariantach konstrukcyjnych: In-Line, Offset i Angle Down oraz z kilkoma wariantami przełożenia: 1.09:1, 1.459:1, 1.935:1, 2.565:1, 2.904:1 i 3.952:1 (Przełożenie 3.952:1 dostępne tylko w wersji Offset). Wszystkie możliwe przełożenia dostępne są przy ustawieniu „w przód” bez względu na to czy przekładnia współpracuje z lewo lub prawostronną śrubą. Czyni to z PRM750 idealne rozwiązanie dla jednostek z instalacją dwusilnikową.
Jako akcesorium opcjonalne do przekładni PRM750 dostępny jest dodatkowy bezpośredni punkt odbioru mocy dostosowany do podłączenia pompy hydraulicznej SAE J744C opcja „B”. Uzyskano dzięki temu ekonomiczne i kompaktowe źródło napędu dla dodatkowego osprzętu. Innym elementem wyposażenia dodatkowego jest system Trolling Valve pozwalający zredukować prędkość śruby do „0” przy równoczesnej pracy silnika z prędkością nawet do 1200 obr/min.
Hydraulika urządzenia działa na oleju silnikowym bez potrzeby stosowania specjalnych preparatów zapewniając szybką reakcję na ruchy dźwigni sterującej przekładnią co z kolei przekłada się na dobre prowadzenie jednostki. Dla ułatwienia dźwignia sterowania przełożeniem ma zapadkę, która ustawią ja w pozycji neutralnej, a cały układ jest kompatybilny z jednodźwigniowymi systemami sterowania równocześnie obrotami silnika i przełożeniem przekładni.
Solidna i niezawodna, aczkolwiek na wszelki wypadek przekładnia została wyposażona w system ręcznej mechanicznej blokady przełożenia napędu, która zapewni możliwość powrotu do portu w przypadku mało prawdopodobnej awarii przekładni.
Stworzona do ciężkiej pracy przekładnia ma metalową, wewnętrznie żebrowaną obudowę dla uzyskania większej sztywności i wytrzymałości konstrukcji.
Więcej informacji - strona producenta PRM NEWAGE
Przedstawiona oferta cenowa ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego. Dane techniczne mogą ulec zmianie.
TECHBUD Sp. z o. o.
65–127 Zielona Góra, ul. Gorzowska 12
tel. +48 68 470 72 50, fax +48 68 470 72 51
www.silniki.info.pl, e-mail: silniki@techbud.eu
Konto bankowe: 12 1160 2202 0000 0002 5230 0304
Kapitał zakładowy: 51.000 zł · KRS: 0000189024 · NIP: 929-171-71-89