Techbud

Przekładnia morska PRM 750

Przekładnia morska PRM 750

DANE TECHNICZNE

PARAMETRY MOCY ZNAMIONOWEJ (Angle Drive)
PRZEŁOŻENIE        REKREACJA /                   PLEASURE         KOMERCJA / COMMERCIAL ROBOCZE / HEAVY DUTY
kW BHP kW BHP kW BHP
1.09/1.459:1  7,17 9,62 5,68 7,62 5,39 7,23
1.935/2.565:1  7,07 9,48 5,68 7,62 5,39 7,23
2.904:1 5,96 8,00 5,60 7,51 5,24 7,02
PARAMETRY MOCY ZNAMIONOWEJ (In-Line, Offset)
PRZEŁOŻENIE REKREACJA / PLEASURE KOMERCJA / COMMERCIAL ROBOCZE / HEAVY DUTY
kW BHP kW BHP kW BHP
1.09/1.459:1 7,85  10,52  6,07  8,13  5,86  7,85
1.935/2.565:1 7,07  9,48  5,86  7,85  5,55  7,43
2.904/3.952:1 5,96  8,00  5,60  7,50  5,24  7,02
Maksymalna prędkość pracy: czasowa 4500 obr/min, stała 4000 obr/min
Informacja: pomiarów dokonano na kole zamachowym silnika
PRZYBLIŻONA WAGA I POJEMNOŚĆ UKŁADU OLEJU
Model waga pojemność
PRM 750D 72 kg 2,5 l
  PRM 750D4 80 kg 3,5 l
PRM 750A 90 kg 3,0 l

 

Przekładnia PRM750 została zbudowana z przeznaczeniem zarówno do żeglugi rekreacyjnej jak i komercyjnej. Zastosowanie dwóch bliźniaczych wałów oraz osobnych hydraulicznych sprzęgieł (bezobsługowych) dla biegu „w przód” i „wstecz” pozwala na podanie pełnej mocy bez względu na przełożenie.

Aby zapewnić jak największy wybór przekładni do jak największej ilości jednostek model PRM750 oferowany jest w trzech wariantach konstrukcyjnych: In-Line, Offset i Angle Down oraz z kilkoma wariantami przełożenia: 1.09:1, 1.459:1, 1.935:1, 2.565:1, 2.904:1 i 3.952:1 (Przełożenie 3.952:1 dostępne tylko w wersji Offset). Wszystkie możliwe przełożenia dostępne są przy ustawieniu „w przód” bez względu na to czy przekładnia współpracuje z lewo lub prawostronną śrubą. Czyni to z PRM750 idealne rozwiązanie dla jednostek z instalacją dwusilnikową.

Jako akcesorium opcjonalne do przekładni PRM750 dostępny jest dodatkowy bezpośredni punkt odbioru mocy dostosowany do podłączenia pompy hydraulicznej SAE J744C opcja „B”. Uzyskano dzięki temu ekonomiczne i kompaktowe źródło napędu dla dodatkowego osprzętu. Innym elementem wyposażenia dodatkowego jest system Trolling Valve pozwalający zredukować prędkość śruby do „0” przy równoczesnej pracy silnika z prędkością nawet do 1200 obr/min.

Hydraulika urządzenia działa na oleju silnikowym bez potrzeby stosowania specjalnych preparatów zapewniając szybką reakcję na ruchy dźwigni sterującej przekładnią co z kolei przekłada się na dobre prowadzenie jednostki. Dla ułatwienia dźwignia sterowania przełożeniem ma zapadkę, która ustawią ja w pozycji neutralnej, a cały układ jest kompatybilny z jednodźwigniowymi systemami sterowania równocześnie obrotami silnika i przełożeniem przekładni.

Solidna i niezawodna, aczkolwiek na wszelki wypadek przekładnia została wyposażona w system ręcznej mechanicznej blokady przełożenia napędu, która zapewni możliwość powrotu do portu w przypadku mało prawdopodobnej awarii przekładni.

Stworzona do ciężkiej pracy przekładnia ma metalową, wewnętrznie żebrowaną obudowę dla uzyskania większej sztywności i wytrzymałości konstrukcji.

 

Więcej informacji - strona producenta PRM NEWAGE


 

Przedstawiona oferta cenowa ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego. Dane techniczne mogą ulec zmianie.

TECHBUD Sp. z o. o.
65–127 Zielona Góra, ul. Gorzowska 12
tel. +48 68 470 72 50, fax +48 68 470 72 51

www.silniki.info.pl, e-mail: silniki@techbud.eu
Konto bankowe: 12 1160 2202 0000 0002 5230 0304
Kapitał zakładowy: 51.000 zł · KRS: 0000189024 · NIP: 929-171-71-89